אולי נתקלת במונח לעתים קרובות אבל האם אי פעם חשבת על מהו דף נחיתה ומדוע הוא נוצר מלכתחילה? רוב החברות מעצבות דפי נחיתה כדי להמיר מבקרים ללידים. דוגמאות לדפי נחיתה הן מסוגים רבים, כולל "אודותינו", "התחל", "הירשם" וכו', אך המטרה הסופית של דפים אלו היא להשיג המרה.
הקהל מתבקש מידע בדרך כלל בתמורה להצעה בעלת ערך למבקר. אנשים עם זאת הם מאוד סלקטיביים לגבי היכן הם רוצים לחלוק את המידע שלהם. כאן נכנסות לתמונה שיטות עבודה מומלצות לדפי נחיתה. דף נחיתה מעוצב, מובנה ומעוצב יעזור להשיג מידע על לקוחות פוטנציאליים ולקבל שיעורי המרה טובים יותר.
המשך לקרוא כדי לדעת כיצד תוכל לשפר את דפי הנחיתה שלך ולהתחיל לראות תוצאות טובות יותר:
-
הכותרת צריכה להדגיש את התועלת
-
שימוש בתמונות
-
תוכן שיווקי
-
נראות טופס לידים
-
קריאה חזקה לפעולה
-
רלוונטיות ההצעות
-
שואל את השאלות הנכונות
-
דפים רספונסיביים
-
אופטימיזציה למנועי חיפוש
-
הסר הסחות דעת
14 שיטות עבודה מומלצות לדף נחיתה לשיפור ההמרות שלך (2022) הפוך את ההצעה שלך ברורה. … פשט את דף הנחיתה שלך. … נסה צבעים מנוגדים. … שמור את החלק החשוב מעל הקיפול. … השתמש בטכניקות מחסור. … שמור על כפתורי הקריאה לפעולה פשוטים. … הוסף מידע ליצירת קשר. … נסה כותרות שונות
10 מהטיפים הטובים ביותר לעיצוב דפי נחיתה קבע יעד עבור דף הנחיתה שלך. תכנן את הפריסה שלך. שמור את ההעתקה תמציתית. תעדוף מיקום מעל הקפל. הערך את הוויזואליה שלך. צור דפי נחיתה ספציפיים לקמפיין. הגבל הסחות דעת והזדמנויות יציאה. עודד המרה עם הצעה מפתה